Leverans

Loading...

Leverans i Sverige

Leverans

Din beställning skickas med Bring eller Instabox. Du kan välja leverans till en Bring/Instabox paketbutik, privatadress eller företagsadress.

Leverans till Bring/Instabox paketbutik: Du får meddelande via e-post/sms när ditt paket har kommit fram till den valda Bring/Instabox paketbutiken. Du kan hämta paketet samma dag eller inom de nästkommande 10 arbetsdagarna. När du hämtar paketet, ta med dig paketnummer och legitimation.

Leverans till privatadress eller företagsadress: Om mottagaren inte är närvarande vid leverans till en privatadress eller företagsadress, kommer chauffören att ta med paketet till en närliggande paketbutik och en notis kommer att lämnas i brevlådan. Du får också meddelande via e-post/sms. Du kan hämta paketet samma dag efter kl. 16.00 eller inom de nästkommande 10 arbetsdagarna. När paketet finns i en paketbutik räknas det som "levererat". Om du inte hämtar paketet inom 10 arbetsdagar kommer det att returneras till oss.

Om du önskar kan chauffören också lämna ditt paket på en överenskommen plats. Du behöver bara fylla i ett online-formulär. När du har gett fullmakt till chauffören, kommer paketet att anses som "levererat" när chauffören lämnar det på den överenskomna platsen. Chauffören har inte tillgång till trappuppgångar med dörrtelefon.

Fraktpriser

Våra fraktpriser i Sverige är:

Leverans med Bring till paketbutik: Från 69 SEK (Gratis frakt vid köp över 799 SEK )

Leverans med Bring till privatadress: Från 149 SEK (69 SEK vid köp över 799 SEK )

Leverans med Bring till företagsadress: Från 149 SEK ( 79 SEK vid köp över 799 SEK )

Leverans med Instabox till paketbutik: Från 69 SEK (Gratis frakt vid köp över 799 SEK)

Leverans med Instabox till privatadress: Från 109 SEK  (50 SEK vid köp över 799 SEK)

Leveranstid

Vi behandlar din beställning så snabbt som möjligt med en leveranstid på 1-3 arbetsdagar. Vi kan dock inte ge en 100% garanti. När din beställning är packad och hämtad av transportören kl. 16.00 på vardagar, kommer du automatiskt att få din kvittens via e-post/sms med tillhörande Track & Trace-nummer, så att du kan följa försändelsen.

Observera att din beställning kan skickas i flera försändelser. För produkter med speciella leveransvillkor kommer leveransinformationen att anges på produktsidan.

Kundeservice

Om du stöter på oväntade problem eller har frågor är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice.

Telefon: (+45) 70 70 76 16

E-post: [email protected]

Telefontjänstens öppettider: Måndag till fredag: 08:00 - 16:00

Google ratings 4.5
Copyright © 2015-2021 Barlife APS
Dankort VISA MasterCard JCB MobilePay Maestro American Express Viabill Klarna