Vanliga frågor

Loading...

Hur lång är er leveranstid?

Vi behandlar din beställning så snabbt som möjligt med en leveranstid på 2-4 arbetsdagar. Vi kan dock inte ge en 100% garanti eftersom olika leveranstider anges för produkterna.

Vilket fraktföretag använder ni?

Din beställning skickas med Bring och Instabox. Du kan välja leverans till ett paketutlämningsställe, privatadress eller företagsadress.

Hur kan jag se var min paket befinner sig?

När din beställning är packad får du automatiskt ditt kvitto via e-post från vårt lagersystem med tillhörande Track & Trace-nummer så att du kan följa försändelsen. Observera att din beställning kan skickas i flera sändningar. För produkter med specifika leveransvillkor anges leveransinformationen på produktsidan.

Jag har ångrat min beställning. Vad ska jag göra?

Vi skickar oftast din beställning samma dag som ordern läggs, och vi kan därför inte garantera att vi hinner annullera din beställning innan den skickas. Om du ångrar ditt köp direkt efter din beställning, ber vi dig vänligen att snarast kontakta vår kundtjänst på (+45) 70 70 76 16 eller [email protected].

Om vi inte kan annullera din order kan du helt enkelt vägra att ta emot försändelsen. Därefter kommer försändelsen automatiskt att skickas tillbaka till oss, och det betalda beloppet kommer att återbetalas minus fraktkostnader. När återbetalningen har genomförts får du en bekräftelse via e-post om att pengarna har överförts till dig.

Jag vill returnera min beställning. Vad ska jag göra?

Vi erbjuder 30 dagars full returrätt på varor köpta i vår webbshop. Om du vill returnera varan, klicka på här för att göra en retur

Jag vill returnera en present från er webbshop. Vad ska jag göra?

Vi erbjuder 30 dagars full returrätt på presenter köpta i vår webbshop. Om du vill returnera varan, fyll i en Returformulär och skicka varan till Barlife ApS, Bøgildsmindevej 11, 9400 Nørresundby. Du betalar själv för denna typ av returfrakt.

Mitt paket är skadat vid leverans. Vad ska jag göra?

Om ditt paket är skadat vid leverans, vänligen ta följande bilder inom 5 arbetsdagar och skicka dem till vår kundtjänst på [email protected]:

- Orderbekräftelsen eller fakturan.

- GLS-etiketten med synligt paketnummer på kartongen. 1 bild

- Kartongens yttre sidor. 1-2 bilder

- Hela den inre skyddet. 1-2 bilder

- De skadade varorna. 1-2 bilder

Mina varor har gått sönder och jag vill reklamera. Vad ska jag göra?

Vi erbjuder 2 års reklamationsrätt enligt köplagen. Vår reklamationsrätt gäller för fel i material och/eller tillverkning. Du kan få varan reparerad, utbytt, pengarna tillbaka eller prisavdrag beroende på den specifika situationen. Reklamationen gäller inte fel eller skador som har uppstått på grund av felaktig hantering av produkten/tjänsten.

Du måste reklamera "inom skälig tid" efter att du har upptäckt felet. Meddelandet ska skickas via e-post till [email protected]. I meddelandet måste du tydligt ange att du vill utnyttja din reklamationsrätt. Barlife ApS kommer att täcka returkostnaderna i skälig omfattning. Du måste bifoga en kopia av orderbekräftelsen. Expedieringen går snabbare om du även fyller i och bifogar vår Reklamationsformulär. Vid reklamationer skickas varan till: Barlife ApS, Bøgildsmindevej 11, 9400 Nørresundby.

Prismatch/prisgaranti

På Barlife.dk strävar vi efter att vara billigast och bäst. Därför erbjuder vi också Prisgaranti på nästan alla våra varor. Men om du hittar dem billigare hos en onlinekonkurrent, matchar vi priset om följande villkor är uppfyllda.

Villkor

  • Ditt krav måste göras före beställning eller senast 14 dagar efter datumet för beställningen. 
  • Varan måste vara i lager hos både oss och konkurrenten. Vi matchar priset i förhållande till konkurrentens pris inklusive den billigaste leveransformen (Vi inkluderar våra bonuspoäng i beräkningen). 
  • Varan hos konkurrenten måste omfattas av danska regler för garanti, konsumentbeskydd, tull och moms. 
  • Prismatch/prisgaranti gäller inte för erbjudanden eller kombineras med andra rabatter. 
  • Prismatch/prisgaranti gäller inte heller för auktioner eller erbjudanden som kräver någon form av medlemskap.

Om du är osäker på om ditt krav uppfyller villkoren är du alltid välkommen att kontakta oss på [email protected].

*För att vi ska matcha priset måste varan vara märkt med PRISGARANTI. Detta hittar du på produktsidan bredvid priset*

Så här gör du

  1. Ta en skärmbild eller en länk till produkten där varan kan köpas, datum för erbjudandets giltighetstid och skicka till vår kundtjänst på [email protected].
  2. När vi har mottagit ditt krav kommer vi att granska detaljerna och så snart som möjligt meddela dig om varorna är jämförbara - och om vi kan matcha priset. Om du har gjort ditt krav före beställning kan du beställa varan som vanligt när vi har sänkt priset. Om du har gjort ditt krav efter köpet överför vi mellanskillnaden till ditt konto.

 

 

Google ratings 4.5
Copyright © 2015-2021 Barlife APS
Dankort VISA MasterCard JCB MobilePay Maestro American Express Viabill Klarna